Tesla Roadster Sport TAG Heuer

 2010.04.16. 14:35

Tényleg elhozták Budapestre a svájci órások szülinapi Teslájá!

A Tesla és a TAG Heuer március 18-án mutatta be a két neves cég fáján termett közös gyümölcsöt, a Tesla Roadster TAG Heuer-t. Az alábbi leírást a TAG Heuer magyarországi oldaláról emeltem át...

A TAG Heuer Tesla Roadster a luxusóra cég létrehozásának 150. évfordulójára alkotott limitált szériás modell. Úgynevezett Foucault ezüstszínben pompázik, érdekes, óraműveket ábrázoló díszítőelemek kerültek a karosszériára, az utastérben pedig egy módosított középkonzolt találunk, melyet a TAG Heuer formatervező csapata alkotott meg. A telekommunikációról egy – a szintén a svájci cégtől – származó, igen divatos Meridiist telefon gondoskodik. A TAG Heuer középkonzolba épített köridőmérésre is alkalmas stopperórája 1/5 másodperces pontossággal mér. Ráadásul, ez egy hagyományos, mechanikus szerkezetű óra, hogy ezzel is emléket állítson az 1860-ban alapított cég a márka nevezetes, most modern környezetben feltámadó stopperóráinak.

Címkék: tesla

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr811926903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GYUSZI BACSl · http://special.blog.hu 2010.04.16. 15:19:38

én csak egyet nem értek, hogy ha egyszer a TAG Heuer a mechanikus óráira büszke, akkor miért pont egy elektromos autót választott ehhez a projekthez

szerintem ez olyan fából vaskarika

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.04.16. 15:41:37

@GYUSZI BACSl: mert most ők ettől zöldek... ha egy Vipert csinálnának, az hogy nézne ki ebben a beteg, elborult világban, ahol a CO2 kibocsátás lassan mindennél fontosabb adat...

pont tegnap olvastam (és írtam is meg), hogy a Mazda RX8 azért nem jön Európába, mert nem teljesíti az Euro 5-öt a motorja...

remélem, hamar kihal ez a zöldesség az autóiparból...

Nyikolaj 2010.04.16. 20:49:15

Na akkor ezt láttam tegnap.
Teslás utánfutó angolrendszámos merga terepjáró után.

]{udarauszkasz 2010.04.30. 23:08:54

En ma lattam egyet, Mosonmagyarovaron.
Odab***ott, nagyon.
Mire egyesbe kapcsoltam a lampanal, o mar 200m-el odebb jart, mindezt villanymotorral, szinte hang nelkul.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.05.02. 08:39:12

@]{udarauszkasz: délután 3 körül kikerül egy piros Tesla, lehet, hogy azt láttad?

ecch 2010.06.05. 22:12:53

@gio: Könnyen lehet, mivel elmondások szerint a tag heuer tesla-n kívül bolyongott egy vörös német rendszámú tesla is az országban. Több példányról itthon nem tudni egyelőre. Én nagyon akarnék egyet.
süti beállítások módosítása