Újabb olasz csodaló, ezúttal videóva és egy kishíján elütött fotóssal... 

Marci tegnap megfogta az isten lábát, bár ahogy kivettem szavaiból, könnyen rosszul is végződhetett volna a kaland.

Az F430 Scuderia parkolójegye épp lejárni készült, ezért megvárták a tulajdonost, aki készségesnek mutatkozott, még belső fényképet is engedet készíten, majd nagy gázzal elhajtott.

Ez utóbbi a videón is megfigyelhető. Marci hozzátette, hogy - ahogy az ugyancsak látszik a felvételen - épp egy másik kocsi mögött guggolt, amikor elhajtott a Ferrari, ami kis híján elütötte! A vörös dög persze nem tehetett semmiről, sofőrje nehezen láthatta volna a fotógéppel dolgozó fiatalemberünket...

 

Címkék: ferrari

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr201942685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LSL 2010.04.22. 18:17:54

komolyan geci, nem hiszem el hogy minden másnak látsz egy elég korrekt kocsit... én elég ritkán látok

mondjuk tegnap forgalomban 10perc alatt 2 maserati, meg 2 hete sétáltam dunaparton soroksári mellett 760Li c63amg f430, de nekem fél év alatt kb ennyi

LSL 2010.04.22. 18:18:53

másnak = másnap*

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.04.22. 18:25:42

@LSL: ő nem "látja", hanem keresi őket, ez azért különbség. ha egy fél napot állnál a Lánchídnál, te is látnál 1-2 csodát, az biztos!

Moleman 2010.04.22. 18:40:30

Én azt nem értem, hogy mi olyan különleges benne... Még itt is elég gyakran látok Ferrarikat meg dubai rendszámú AMG Merciket, pedig külső kerületben lakok. Jó hangja van stb, de egy korrekt GC Imprezát vagy S14 Silviát többre nézek :)

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.04.22. 19:05:09

@Moleman: én inkább ilyenekre csorgatom a nyálam :)
süti beállítások módosítása