Ferrari 360 Modena

 2011.02.03. 17:39

Marci szerint Modena, Dávid szerint nem, de nehéz megkülönböztetni. Én meg nem akarok megint hülyeséget írni :) Segítetek?

Nagyobb kép a kocsiról.

Abban sem vagyok biztos, de talán ez a kocsi is a Lánchíd felől tart a Deák tér felé. Warm Upos, magyar rendszámos, ízléses. 

Címkék: ferrari

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr902636341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tikshow 2011.02.03. 18:23:06

a modena a kemény tetős verzió, a spyder a sypder/cabrio/roadster/lehajtható tetős változat, a kettőt hátulról össze lehet keverni, van még challenge változat, de annak a hátsó része végig hálós, szóval látod a motort is, ez egyértelműen egy modena :)

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.02.11. 11:24:05

tikshow... azonos vagy a korábbi Need for Speed rajongóval, TCM olvasóval?

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.02.16. 14:45:21

@tikshow: :) akkor felteszem, te is sejted, hogy én ki vagyok (hiába rövidült le ezen a felületen a nevem). ha érdekel még, most tcm.mconline.hu az oldal :)

tikshow 2011.02.16. 14:51:41

@gio: tudom persze, láttam az autós újságíró élet is belendült neked az autolabor-on, grat hozzá! :)
néha még vissza szoktam nézni amúgy tcm-re, de már nem nfs-ezek, mert egyik új se fut normálisan a gépemen, meg inkább szimulátor párti vagyok(lfs)
süti beállítások módosítása