Lamborghini Gallardo LP560

 2011.02.12. 17:12

A fekete éj sötét lovagja. 

Nagyobb fotó a kocsiról

 

Életem egyik első sportkocsija egy Lamborgini volt. Már amit láttam, persze, élőben. Milánóban következett be, nem röstellem, utcákig gyalogoltam, kocogtam, futottam utána, hogy lássam, érezzem, halljam a dugóban araszoló Csodát.

 

Nekem ezért jelent mindig sokat, ha egy Gallardo fotóját tudjuk megmutatni... 

Címkék: lamborghini

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr882652026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása