Nissan GT-R

 2011.02.17. 15:13

Ha a hatása alá kerülsz, felesleges elkezdened beszélni róla.

Nagyobb kép a kocsiról

Az R34-esnél már írtam, hogy valahogy az az autó szippantott be - még nagyon fiatalon - az autózás világába. Az utód persze óriási csalódás volt első ránézésre, ám ahogy nőttem, lassan kezdtem felfogni, hogy miről is szól ez az egész.

A Porsche-láz engem hidegen hagy, és ha az előző posztban ecsetelt lottómilliók a nyakamba esnének, egy ilyen is bepöccenne a teremgarázsba, ezt most megígérem a Nissan importőrnek... 

Címkék: nissan

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr62665503

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: typical house removal costs UK 2018.11.17. 19:16:19

Madéfalvi veszedelem - Kupakői paprika

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fagzal 2011.02.17. 17:02:35

Nekem ez AZ autó. Egyszerűen tökéletes - utóljára a megelőző Eclipse-re (amit úgy 2001-2004 környékén gyárottak) voltam ennyire rákattanva. A GT-R Amerikában emlékem szerint forintba átszámolva olyan 16-18M HUF... Hát az egyáltalán nem vészes, csak sajnos előbb egy zöldkártyát kell hogy nyerjek :) Felteszem itthon legális úton 30+M

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2011.02.17. 17:14:30

@fagzal: 29.5 millióról indul itthon a GT-R. szürkeimportból nem tudom, mennyivel lehenne olcsóbb, ha 18 millióból megvan kint, akkor az áfa újabb 4-5 millió rá... a németeknél egyébként 24 millióról indul, itthon a regadó teszi tönkre, ami 5 millió.

szóval, itthon is megveheted olcsóbban, nem vagy köteles a magyarországi autót itthon forgalomba helyezni...
süti beállítások módosítása