Dodge Challenger SRT-8

 2010.01.07. 16:18

Fóton állt meg tankolni, én meg a Volánbuszon ültem...

Itt még soha nem láttam semmit, igaz nincs messze a Hungaroring.

Gyorsan leszálltam a távolsági buszról és fotóztam: épp volt időm körbenézni az autót, amikor jött a tulaj és elhajtott. A hangja nem volt kispályás... A rendszámkereten az állt, hogy „Vortech Superchargered”, szóval lehet, hogy 560 lóerő tépte a gumikat, amik diszkréten füstöltek, amikor kifordult a kútról.

Címkék: dodge

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr601653391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daniellano 2010.01.15. 21:31:18

hmmm... nagyon szép autó, isteni, ha kocsi által kéne meghalljak, akkor azt akarnám hogy egy ilyen üssön el xD :)))))

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.01.15. 21:46:31

@Daniellano: Daniellano, te biztosra mész: ha egy ilyen elüt, nem sok marad belőled :)
süti beállítások módosítása