A Honda 124 lóerős, lapos kavicsa nem az erejével, hanem - ha mondhatjuk így - agilisságával nyűgöz le.

Elvégeztem egy érdekes kísérletet: 3-asban 70-nel gurultam, a lábamat rajtahagytam a gázon, majd ECO-ból SPORT módba kapcsoltam. Hangsúlyozom, a lábam egyhelyben maradt, a kocsi mégis életre kelt, picit megindult és a lábam legkisebb rezdülését is azonnal lekövette. Amint visszaállítottam az ECO módot, a gázreakció visszaállt sutára, elkezdett spórolni az elektronika.

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr492048697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása