Íme az első 458 Italia magyar endszámmal!

A délelőtti Modenához hasonlóan megint kiadjuk a "Ritka autó magyar rendszámmal!" díjat.

Hello, Warm Up!

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr932105947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LSL 2010.06.24. 15:59:13

szombat délután láttam egy 458 italiat-t Tata-n azt hiszem az is magyar rendszámos volt, pont szembe jött, mire elővettem a telóm, addigra eltűnt

LSL 2010.06.24. 16:04:26

kalocziakos.atw.hu/carrera.gt.JPG tavaly lőttem autópályán mobillal, de azért ritkának csak elmegy :) nem találtam sehol címet ahova küldhetnék,e zt úgy is olvasod, majd töröld ki a kommentem, Üdv LSL

Paw__ (törölt) 2010.06.24. 18:27:58

Tényleg ritka a magyar rendszámos egzotikum (az más téma, hogy az egzotikum is ritka)...

LSL, ilyenkor egy-két fotó erejéig érdemes követni, már ha lehet tartani vele a tempót.
Nekem egy nagy fogásom szintén egy Carrera GT, nem is akármilyen: www.facebook.com/photo.php?pid=603225&l=1a44044261&id=1357178411
szlovák rendszámos. :o

LSL 2010.06.25. 09:39:06

nekem is megfordult a fejemben, 1.4-es 206 kombi:D 150nél lepadlózom nem sok minden történik:D mire pislogok, addigra már 100m-re előttem volt.
v10-es pályán azért megmutatkozik :)

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2010.06.26. 21:07:11

Tekintettel arra, hogy ez egy régi, magyar zászlós rendszám majdnem, hogy biztos vagyok benne, hogy P-s.

Nincs ez idehaza levizsgáztatva, ez szinte biztos...

Skrabÿ · http://www.skraby-pv.blogspot.com 2010.06.27. 13:26:07

@klarky : az, de sztem erre mindenki rájött, indafoton meg ki lett tárgyalva mikor felkerült a kép...

ricsi18 2010.10.06. 12:13:32

hellotok
nem ez az egyettlen magyar rendszámos 458 as tapasztalatból tudom hogy nem az fekete sötétített ablakok ez azért tudom ilyen pontosan ugyanis az enyém ha érdekel miből van ha érdekel bróker vagyok meg mellete még jó pár más az életkorom gondolom arra utal hogy nem nagyon hiszitek el hogy ilyen autóm van ugye a nevem után az a 18 as utal rá nagyon jól csinálom azt amit csinálok ez a titka nem a warm up tól vettem külföldről lett behozatva 525km volt benne és meg van csinálva úgy hogy ne égjen le a hajam benne:)ez egy szomorú dolog hogy ennyi pénzt adok egy autóért és kiég nekem elég felháborító.ha akartok róla fotókat készíteni akkor madj írok hol és mikor érek rá és lencsevégre kaphatjátok többféle szögből persze rendszám és jómagam nélkül.
hellotok
viszlát
süti beállítások módosítása