Lamborghini Gallardo Spyder

 2011.01.21. 16:58

A lehető legrosszabbkor próbállak emlékeztetni titeket arra, hogy Magyarországon is volt, és lesz is még nyári idő. De mára ezt a képet gondoltuk megmutatni...

Nagyobb fotó a kocsiról

Először azt hittem, hogy ma van a téli napforduló, de aztán kikövetkeztettem, hogy ha június 21-én van a nyári, akkor decemberre jut a téli. Aztán arra gondoltam, hogy felvezetem a nyári emlékképet a durvuló januári mínuszokra, erre ma hét gára sütött a nap. No, mindegy: Lamborghini Gallardo Spyder, szétkenődött bogakarral, nemmagyar rendszámmal, biciklissel az oldalán.

Címkék: lamborghini

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr42603128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása