Aui RS4 Avant

 2010.01.22. 15:56

Mégis miféle Audi az, ami itt van a blogon, és nem egy R8?

Gondolkoztam is, hogy felrakjam-e ezt a képet, ám kapcsolódik hozzá egy kis történet, amit így a fotó alatt el tudok mesélni nektek.

Ez a Bécsben fotózott német rendszámos példány előhozta bennem azokat a perceket, amelyekben először találkoztam élőben egy RS4-essel.

Az itt volt, Budapesten, a Frangepán utcában, és egészen biztosan nem a képen látható Avant volt az, mert az kék volt. A Frangepán utcába jártam főiskolára, és amikor hazaindultam, akkor húzott el irgalmatlan hangerővel és gázzal a sulink előtt, majd fordult be jobbra. Még vagy fél percig hallottam a hangját, mire elhalt... aztán megint megjelent... és ment még egy kört a suli előtt! 

Már az összes haverom hazament, de én még maradtam: vagy negyedórát támasztottam a korlátot, hogy újra jöjjön, újra halljam, újra lássam, ahogy összefeszül az aszfalton és kilő előre...

Talán éppen az fogott meg benne, hogy külsőre ez csak egy tuningolt Audi A4 kombi. De ami belül van, az mindent megváltoztat...

A "nagy találkozás" óta minden évben, amikor meghívnak a Need for Speedek éves bemutatójára az EA valamelyik külföldi stúdióba, amikor csak van, egy Audi RS4-gyel próbálom felvenni a harcot a más országokból érkező tesztelők ellen. Általában kevés sikerrel - de kell-e mondani, hogy nem a kocsin múlik a győzelem...

Címkék: audi

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr801692985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

megint 2010.01.22. 19:35:42

Szép autó semmi túlzás, van akinek pont ezért nem tetszik, nekem pont fordítve, főleg avantban, csak sztem nem kéne erőltetni azokat a visszapillantókat, inkább legyen olyan színe mint az autónak, a hangja tényleg gyönyörű
süti beállítások módosítása