Tegnap picit félreértettem Marcit: a két Bentley közé nem egy harmadik bújt be!

Hanem egy Fiat 500 Cabrió! Furcsa, hogy itthon még egyet sem láttunk belőle, miközben az esős Nagy-Britanniában Marci többet is megfigyelt.

Címkék: bentley fiat

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr411884077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

WSzabi 2010.03.31. 15:39:11

így van, ezt én is megfigyeltem.. ezek a halvérű angol hülyék naaaggyon durván buknak a kabriókra!!
Én még ha cipruson laknék sem vennék kabriót, mert nem szeretem, de angliában, még motort sem vennék.. meg biciklit sem.. meg nem is élnék ott :D

Dáwid 2010.03.31. 15:42:56

A vászontetőn biztos nem kopog olyan hangosan az eső... :P

cork77 2010.03.31. 15:48:55

Ott ha már nem esik,az szép időnek számít.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.03.31. 15:49:33

@cork77: mondjuk ott az eső is tud szépen esni, észrevétlenül, csak egyszerűen nedves minden. szeretem az angol időjárást, de a kabrióknak tény, hogy nem kedvez... mégis fogynak.

I/I4R[ł 2010.03.31. 16:07:07

Nem tudom, én a 4 nap London alatt nem használtam az esernyőm. :P (tavaly 2 hét alatt nem áztam meg egyszer sem, pedig Skóciában is voltam, ami rosszabb)
Azért GTC Bentley kevesebb volt, mint a többi modellváltozat, csak véletlen, hogy a képen mindhárom autó kabrió.

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.03.31. 16:44:41

@I/I4R[ł: amikor én voltam, egy kivételével mindig elkapott az eső. egyszer 10 napot voltunk kint, a nagy részében esett az eső, egyszer hó is (ez olyan 10 éve lehetett, akkor még mutogatták, hogy nini, hó). Manchesterben 3 napból 2-n esett az eső, egyedül a 2 napos rövid londoni utam alatt nem esett. akkor utaztam először és utoljára 300C-vel, egy kalap szar...

I/I4R[ł 2010.03.31. 18:30:01

Kint csak egyszer ültem autóban, egy rendes Bentley-tulaj jóvoltából. Az nem volt szar. :D
süti beállítások módosítása