Lotus Super 7

 2010.04.06. 18:16

A helyszín a Hungaroring, a kocsi pedig igazi ritkaság... én még a nevében sem vagyok biztos. Van, aki biztosan tudja, mi ez?

Marci szerint egy Lotus Super 7, ám én erről így, ebben a formában még semmit nem hallottam és nem is találtam az interneten.

Lotus Sevenről igen, illetve Caterham Super Sevenről is, de valahogy egyikben sem találtam meg tökéletesen azt, ami a képen látható.

Szóval hozzátok fordulnék segítségért: van, aki tudja, hogy mi látható a képen? Addig is megkapja a Lotus-taget, egyfajta bizalomként Marci autóismeretében.

A londoni fotók egyébként azért maradoznak el, mert a számítógépe, amelyen tárolta őket, problémákkal küszködik...

Címkék: lotus

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr321899548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LSL 2010.04.06. 18:50:04

egyértelműen valamilyen Caterham, Lotus Track autója, seven-eleven(asszem) nem ilyen, caterhamek meg nagyrészt mind ugyan úgy néznek ki:D

XSB 2010.04.08. 01:19:20

Caterham Super Seven, azaz. Habár a típusban nem lennék biztos, caterham-eket még élőben is nehéz megkülönböztetni. A "sima" és a "sportváltozat" annyiban térnek el egymástól látszólag, hogy a sporton nagyobb a kimuffogó. Ami a jobb oldalon van, és a képen nem látni

SzK 2010.04.10. 15:23:27

A képen látható autó egy Caterhem Seven R300 superlight tipusú autó,
Engine: 2.0-litre Caterham Powertrain (CPT) Duratec
Max Power (bhp/rpm) 175bhp @ 7000
Max Torque (lbs ft/rpm) 139 @ 6000
Weight 515kg
0-60mph 4.5 Seconds
Power-to-weight 339bhp-per-tonne
Top Speed 140mph
süti beállítások módosítása