Lamborghini Gallardo Spider

 2010.05.16. 14:09

Teljesen váratlanul küldözget nekem Marci ilyen fotókat.

Többször is említettem korábban, hogy a blog igazából két külön pilléren nyugszik: Juhász Marci küldi nekem a fotóit, én meg (aki egyébként szintén Marci vagyok) felrakom őket. Éppen ezért soha nem tudom, hogy épp mivel lep meg, nem is beszéljük meg, általában nem is kérek semmit, ő választja ki, mivel szórakoztatunk-nyűgözünk le napról napra.

Éppen ezért ért teljesen váratlanul ez a fotó, ami szerintem toplistás. A tavaszi eső erre legalább jó volt: lehet játszani a tócsákkal! Érdemes megnézni a fotó FlickR-es adatlapját, folyamatosan érkeznek hozzá a dicsérő kommentek - remélem nektek is tetszik!

Ha igen, akkor osszátok meg Facebookon is, illetve a "Tetszik" gombra kattintva a blog (és szülőatyja, az Autolabor) rajongói is lehettek!

Megosztás

Címkék: lamborghini

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr132006554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása