Maserati GranTurismo

 2010.05.28. 17:15

Gyönyörű piros vas egy kiváló fotón! És ma még láttam vagy 5 másik gyönyörű autót!

A fenti fotóhoz nincs mit hozzáfűzni, a Maserati GranTurismo gyönyörű, főleg akkor, ha ilyen remek háttér előtt halad el.

A mai napon ezt a kocsit nem láttam, azonban ha nálam lett volna a fényképező, büszkén tettem volna fel egy Ford Mustang GT-R kabriót (a Porsche Hungária előtt állt!), egy Aston Martin DB9-et (Andrássy út), egy Porsche Carrera GT-t (ugyanazt, amelyiket a linkelt oldalra Marci fotózta!), egy Rolls-Royce Phantomot (fehér, a buszsávban közlekedett a Bocskai úton) és Zsocával felkerestük volna azt a sárga 458 Italia Ferrarit is, amelyet a XIII. kerületben látott korábban!

A bejegyzés trackback címe:

https://napiauto.blog.hu/api/trackback/id/tr72038378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

I/I4R[ł 2010.05.28. 19:08:59

A sárga 458 és a fehér Phantom szép lehetett. Ma egy Ghost is járkált a városban, mert a Grand Hotelban volt egy sajtótájékoztató, de nem lett meg... :(

gio · http://www.napiauto.blog.hu 2010.05.29. 07:39:51

@I/I4R[ł: amiket leírtam, azokkal találkoztál esetleg? :)

I/I4R[ł 2010.05.29. 20:34:58

Semmi nem volt aznap. :S

XSB 2010.05.30. 23:10:51

GT-R kabrió?? Olyan is van? :D

ezeket a fajta képeket hiányoltam amúgy.:)
süti beállítások módosítása